• Standardowa grubość frontów wynosi 18 mm
  • Dostępne grubości w MDF: 10 mm, 16 mm, 18 mm, 22 mm, 28 mm, 38 mm, 50 mm
  • Uchwyt występuje w standardzie po szerokości
  • Dostępne dwa wykończenia powłoki: połysk, mat i mat velvet. Brak określenia, skutkuje wykonaniem w połysku
  • Standardowa krawędź frontów gładkich i ramiakowych to R2. Możliwość indywidualnego doboru frezowania
  • Minimalna wysokość dla frontu ramowego wynosi 283 mm, wszystkie wymiary poniżej zostaną wykonane jako proste/gładkie fronty. Możliwość wykonania frezowania na mniejszym elemencie po wcześniejszym zaznaczeniu
  • Minimalna szerokość dla frontu ramowego wynosi 196 mm, wszystkie wymiary poniżej zostaną wykonane jako proste/gładkie fronty. Możliwość wykonania frezowania na mniejszym elemencie po wcześniejszym zaznaczeniu
  • Dostępny maksymalny wymiar frontu, wykonanego przy użyciu maszyny CNC wynosi 2800 x 1200
  • Przy lakierowaniu lewej strony matem, niemożliwe jest wykonanie zaoblenia krawędzi
  • Największy element, który jesteśmy w stanie dostarczyć naszym transportem to : 1500 x 2800
  • Dopuszcza się iż ewentualne domówienia do zleceń, niezależnie od terminu ich realizacji, mogą się różnić odcieniem w stosunku do nominalnego zlecenia
  • Elementy głęboko frezowane o wymiarach powyżej 1800 mm mogą ulegać odkształceniu w kierunku ich frezowania. Zaleca się usztywnianie takich frontów poprzez wzmocnienie lewej strony.

Wszystkie zamówienia powinny być rozpisywane na naszym oryginalnym arkuszu zamówieniowym. Klienci, którzy nie stosują się do powyższego, muszą liczyć się z faktem , iż w przypadku błędnego przepisania zamówienia przez dział handlowy , ewentualna reklamacja nie będzie uwzględniona.

PODSTAWOWE ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI PRZEZ KLIENTÓW

    Reklamacja zostanie przyjęta do rozpatrzenia po spełnieniu następujących warunków:
  • Zgłoszenie reklamacji na druku reklamacyjnym w formie elektronicznej na adres mailowy: reklamacje@carlack.com.pl
  • Podanie nr zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • Wskazanie wymiaru frontu\ów
  • Wskazanie przyczyny reklamacji ( szczegółowy opis wad, ewentualne zdjęcia)
  • Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest oddanie wadliwych elementów. W przypadku braku zwrotu frontów, reklamacja zostanie wykonana odpłatnie. Po jej weryfikacji i uznaniu zostanie wystawiona faktura korygująca
  • Odbiór reklamowanych frontów przez producenta odbywa się tylko i wyłącznie z punktu ich dostawy. Producent nie ponosi żadnych kosztów związanych z ich dostarczeniem do tego punktu przez klienta w przypadku ewentualnej reklamacji.